CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Rabu, 26 Oktober 2011

ALHAMDULILLAH*dapat smbung stdy*



Alhamdulillah!itu ja kata2 yg dpt diucap first tgk result..apadia??jeng3....ok meh nk story..sbnrnya td cek result smbung DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN...Dpat kat POLITEKNIK SEBERANG PERAI jgk...syukur sgt coz dekat...dok qasa nk berulang tp kna tya fmly dlu..lani msm hjn,tkt jgk la kn berulang...syukur skali lg coz dpt gak smbg stdy p dip..insyaAllah moga sumanya bjalan lancar..setahun ja pn...mudah2an dpt hbskan pngajian dengan selamat.oke tarikh dftar 19@20 Disember 2011..so msh ada lbh kurang 1 bulan 15 hari utk bkerja...mybe kerja smpai tgh bln 12.nk kna cri duit..xmo sshkn fmly dh..insyaAllah muda2an dipermudahkan segalanya...yg plg truja skali BFF dpt smbg skali tmpt n kos ngn aku.so ada la geng.hehe...isaw gak dpt joh tp alhmdllh sini jugak.ada yg kata dpt kt tpt sndri x best..btoi ka???ala kdgkala ada hat jeles coz dpa dpt jauh..huhu..apapown aku bsyukur...taun dpn aku knvo utk sijil..then nnt2 dh beh dip knvo dip lak..x sbqnya..smoga sumanya tiada halangan...ada gak sdeyhnyaa...kol la SAYANG aku,x jwb pn...smlm la kol..arinie pn diam ja..x on fb..xpalah,sdeyh gak x dpt gtw dia brita neh...asa makin renggang ja..hmm..xpalah..fmly n kwn2 ada...tq 4 yor support!kalau dia dh lpa aku,xpoalah...ha sbnqnya kmi xda kdit 2 yg x cntek.tp dpt gak chat kt fb,cma x kerap la kn..dia pn bz,so x mo kcw..t aku nk smbung stdy aku pn bz jgk..k aku bg dia masa...oke laa...apapown aku gmbra sbb dpt smbg stdy...2 ja.hat len biar la dulu..aku nk bg fmly aku bgga ngn aku dulu..pasai jodoh,law ada x kmana..dh pnt nk nges2 n mcm2 g..cukuplah! eh2 lari tajuk ka??hehe...x lah..saja selingan tuh...okelah..PSP wait me yaaaa!! I'm COMING SOON!! yeaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa....=.=


Tiada ulasan:

Catat Ulasan