CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Khamis, 8 September 2011

Bekerja Keras

 
Hye2 semuaa....nk cita sket laaa kan pasai keja aku nih...dr ary senin smpai aqini bz fotostat jaa...bekerja keras sungguh! smpai nek kebas jari2...huahuahua....pas 2 siap jd technician jap.....bla ftostat byk mesin mula mragam...aku pn pomen la sat...haha...smpai hitam legam tangan....tera gak lah kihkih......sakit jari jgn kata laahhh....nsb aku sabaq....mggu lps xda kja,mggu ni nah,bnyak sangat sangat....sampaikan aku qasa very fenat!! huh! asa mcm nk pengsan jaa...pas 2 banyak juga pmbziran blaku dsbbkn mesin wat hal! hakhak....rugi gler paper...tp xpa leyh recycle...akhirnya siap jgk kn kja aku tuh...wawawaa.....syok lah..pasnih relax sat.....keja mncari rzki halal nih kna laa sabaq...bwu brkat....nk share la ngn kowang kn.....slaloo kt tpt kja aku nih cstmer manyak sngeh,tp apakan daya,tpksa ikut...tp ada gak aku mlnting...dok wt supa dpa bguih....hat ok aku lyn ok,hat biadap,biadap jgk dptnyaa...huhu...mmg lah costumer is always RIGHT!! tp law slalooo nk right ja blah jer la wey...penat lyn kerenah ampaa...takat la xda g gadoh2..juz bebai adala..hahha...aku kaki bebai....(mr SA slaloo ckap lagutue) hihi....apapown aku bsyukur dpt cri kja yg halal....smoga hdp aku mndpt lbeyh kberkatan...hahaha...(asanya ada lari tajuk stowey nih tp blasah jerla kn)...anyway slamat bekerja yaa...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan